
5 wskazówek, jak zoptymalizować swoje umiejętności zarządzania dziennikiem
Jeśli chcesz w magiczny sposób zyskać więcej godzin w ciągu dnia, musisz zrozumieć najdrobniejsze szczegóły zarządzania czasem. Jedną z umiejętności w tym zakresie jest zarządzanie dziennikiem.
Efektywne zarządzanie czasem za pomocą terminarza oznacza, że siedząc w biurze, zrobisz więcej, dotrzymasz terminów i nie będziesz ciągle gonić za własnym ogonem.
Oto pięć wskazówek, jak zoptymalizować umiejętności zarządzania dziennikiem.
- Skonfiguruj swój terminarz na urządzeniu przenośnym, np. telefonie lub tablecie, aby móc dodawać spotkania i zobowiązania w biegu, gdy jesteś z dala od biurka.
- Zsynchronizuj urządzenia, aby niczego nie przegapić i nie przeoczyć.
- Zawsze bądź realistą, jeśli chodzi o to, co wpisujesz do swojego terminarza, i nie próbuj robić zbyt wiele - skazujesz się na porażkę!
- Zawsze doliczaj czas na podróż i codzienny blok "czasu administracyjnego", co oznacza, że masz bufor na wypadek, gdyby coś się przeciągnęło
- Zapisuj wszystko, co musisz zrobić, i dodawaj do swojego dziennika - to pozwoli Ci trzymać się planu.
Jeśli więc codziennie siedzisz na swoim ergonomicznym krześle i zastanawiasz się, gdzie jest czas, zastosuj te wskazówki dotyczące zarządzania dziennikiem i zobacz, ile dodatkowego czasu możesz praktycznie wygospodarować!
Czy masz jakieś inne przydatne wskazówki, które mógłbyś dodać?
V Wszyscy wiemy, że kawa może sprawić, że wstaniemy rano z łóżka i wyruszymy w drogę do pracy. Wiemy też, że kawa smakuje wyśmienicie, ale czy zbyt duża jej ilość może działać na naszą niekorzyść? Kofeina, czy to w samej kawie, czy w napojach energetycznych zawierających...
VWszyscy wiemy, że nowoczesne biuro na planie otwartym jest jednym z najczęstszych typów biur, jakie można spotkać. Ta zwinna przestrzeń robocza staje się coraz bardziej popularna, a kiedy spojrzymy na plusy zastosowania tego typu przestrzeni, zrozumiemy dlaczego. Mimo to wiemy również...
Czy możesz wyeliminować plotki z biura?
V Plotki są nieodłącznym elementem życia, ale w środowisku biurowym nie wpływają pozytywnie na morale. Próba stworzenia biura, w którym nie ma żadnych plotek, będzie prawdopodobnie trudna, ale jako menedżer możesz zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby ograniczyć szkodliwą politykę...