
5 wskazówek, jak zoptymalizować swoje umiejętności zarządzania dziennikiem
Jeśli chcesz w magiczny sposób zyskać więcej godzin w ciągu dnia, musisz zrozumieć najdrobniejsze szczegóły zarządzania czasem. Jedną z umiejętności w tym zakresie jest zarządzanie dziennikiem.
Efektywne zarządzanie czasem za pomocą terminarza oznacza, że siedząc w biurze, zrobisz więcej, dotrzymasz terminów i nie będziesz ciągle gonić za własnym ogonem.
Oto pięć wskazówek, jak zoptymalizować umiejętności zarządzania dziennikiem.
- Skonfiguruj swój terminarz na urządzeniu przenośnym, np. telefonie lub tablecie, aby móc dodawać spotkania i zobowiązania w biegu, gdy jesteś z dala od biurka.
- Zsynchronizuj urządzenia, aby niczego nie przegapić i nie przeoczyć.
- Zawsze bądź realistą, jeśli chodzi o to, co wpisujesz do swojego terminarza, i nie próbuj robić zbyt wiele - skazujesz się na porażkę!
- Zawsze doliczaj czas na podróż i codzienny blok "czasu administracyjnego", co oznacza, że masz bufor na wypadek, gdyby coś się przeciągnęło
- Zapisuj wszystko, co musisz zrobić, i dodawaj do swojego dziennika - to pozwoli Ci trzymać się planu.
Jeśli więc codziennie siedzisz na swoim ergonomicznym krześle i zastanawiasz się, gdzie jest czas, zastosuj te wskazówki dotyczące zarządzania dziennikiem i zobacz, ile dodatkowego czasu możesz praktycznie wygospodarować!
Czy masz jakieś inne przydatne wskazówki, które mógłbyś dodać?
VWiele mówi się o tym, że warto cieszyć się swoim środowiskiem pracy. Z pewnością większość z nas ma kilka rzeczy, które chcielibyśmy zmienić w miejscu, w którym pracujemy, ale ogólnie rzecz biorąc, akceptujemy je i uważamy za wystarczająco wygodne i wspierające. Jeśli jednak...
Jak dodać charakter do wystroju biura
VSposób, w jaki dekorujesz swoje biuro, mówi wiele o Twojej firmie. Twój wystrój i ogólny projekt biura musi odzwierciedlać identyfikację Twojej firmy. Jeśli tego unikniesz, każdy kto wejdzie do Twojego biura nie będzie miał pojęcia kim jesteś lub o co Ci chodzi. Tak więc, jak można...
V Komunikacja pisemna, taka jak listy, e-maile, raporty itp. to pole minowe dla firmy. Z jednej strony, są one bardzo powszechnie używane. Jeśli pomyślisz o liczbie e-maili wysyłanych zarówno wewnętrznie jak i zewnętrznie przez firmę nawet w ciągu jednego dnia, to jest to całkiem spora...